Klageansvarlig
Hjælp os med at gøre det rigtige hver gang
Sådan klager du
Hos Atradius er vi interesseret i at forbedre og udvikle os kontinuerligt. Har du derfor en klage over Atradius, hører vi meget gerne fra dig, så vi løbende kan forbedre os og servicere vores kunder på den bedste måde. Vi har udpeget en klageansvarlig, således at der altid er en person til at følge op på henvendelsen fra jer. Nedenunder kan du se hvem du skal kontakte, hvis du ønsker at klage.
Klageansvarlig
Johannes Olesen Larsen, Tlf. +45 33 26 52 58
Klager kan sendes til:
Atradius
Sluseholmen 8A
2450 København SV
Att: Johannes Olesen Larsen
Klageproceduren kort
Vi vil gøre vores bedste for at give et hurtig svar. Første skridt hos os er at indkredse, hvad problemstillingen er og finde en løsning på det eksakte problem. Hvis vi ikke umiddelbart kan løse problemet, sker der følgende:
- Inden for to arbejdsdage, efter at vi har modtaget din henvendelse, får du en skriftlig bekræftelse. Her oplyses også hvilken Atradius-medarbejder, der behandler sagen.
- Målet er at afklare din henvendelse inden for 10 arbejdsdage og vi vil holde dig løbende underrettet.
- Hvis du har spørgsmål til behandlingen af klagen, kan du kontakte den Atradius-medarbejder, der behandler sagen.
- Hvis du føler at din henvendelse ikke behandles tilfredsstillende, kan du kontakte vores klageansvarlig.
Vi sætter pris på din tilbagemelding.