Kundeservice

"De kender branchen indefra og lytter hele tiden med. Og er der noget, så ringer man bare. Det er lidt i samme ånd som os selv.”

Aase Kongsbak, økonomiansvarlig hos Jacob Kongsbak Lassen.

Vi er en servicevirksomhed. Og det tager vi helt bogstaveligt. Derfor har vi indrettet vores forretning sådan, at alt er nemmest muligt for dig. Det gælder uanset om du er ny kunde, eller været kunde hos os i mange år. Vores servicekoncept er delt ind i Nem opstart, Nem hverdag og Nemt overblik. Hertil er vores kundecenter, en dedikeret account manager og online platform.

Nem opstart

Nem opstart sikrer, at du får en god opstart på din kreditforsikring.

Nem hverdag

Det skal være nemt at håndtere sin kreditforsikring.

Nemt overblik

Nemt overblik er for dig, der gerne vil have et hurtigt overblik.

Serv@Net

Serv@Net er vores onlinesystem, der giver dig nem adgang til alle relevante oplysninger om jeres kreditforsikring, f.eks. forsikrede købere og status på ansøgninger, inkassosager og skadesager.

Atradius Insights

Vores mål er at understøtte din vækst. Med Atradius Insights, som er vores helt nye online værktøj, giver vi dig mulighed for at være på forkant med nye muligheder eller risici.

Ansvarsfraskrivelse

Oplysningerne heri er udelukkende informative og må ikke bruges til andre formål. Se venligst den aktuelle police eller den relevante produkt- eller serviceaftale for de gældende betingelser. Intet heri medfører nogen rettighed, forpligtelse eller ansvar på vegne af Atradius, herunder enhver forpligtelse til at foretage due diligence af købere eller på dine vegne. Hvis Atradius foretager en due diligence vedr. en køber, er det for egne forsikringstekniske formål og ikke til fordel for den forsikrede eller nogen anden person. Ydermere må Atradius eller dets tilknyttede virksomheder eller datterselskaber ikke på noget tidspunkt være ansvarlig for direkte, indirekte, konkret dokumenterede tab eller følgetab, der måtte opstå som følge af brugen af udtalelserne i denne information