Mød Kundecenteret

Har du spørgsmål til din kreditforsikring?

Teamet i Atradius Kundecenter DK er dynamisk og proaktivt, med det formål at levere service af høj kvalitet og et unikt tilbud, der sætter kunden og mægleren i centrum. 

På denne side vil vi gerne fremhæve det udvalg af tjenester, vi tilbyder, og dele nyttige tips og tricks til at hjælpe dig med at administrere dine policer. I de næste par måneder vil vi fortsætte med at forbedre vores Kundecenter-side, med fokus på ofte stillede spørgsmål og uddannelsesvideoer. Vi vil også dele de seneste forbedringer til Atrium, for at hjælpe dig med at administrere din police så effektivt som muligt. 

Som et team er vi altid på udkig efter måder at forbedre vores tjenester og byder din feedback og idéer velkommen. 

Vi inviterer dig til at dele dine tanker med os ved at sende en e-mail til kundecenter.dk@atradius.com. 

Du kan også ringe til os på 3325 5230

Hvor logger jeg på Atrium?

Du logger på Atrium via følgende link:

Link til Atradius Atrium

Hvad hvis jeg får log in fejl?

1. Sørg for at benytte korrekt internetside. Den korrekte side er denne: Link til Atradius Atrium

2. Slet cookies og historik i din browser

3. Som et alternativ til punkt 2 - hvis det ikke løser problemet – kan du logge på gennem Incognito/private browsing funktionen i din browser.

Kan jeg få vejledninger til Atrium? Til ansøgninger, indberetninger m.m.?

Ja. Du er meget velkommen til at skrive til: 

Kundecenter.dk@atradius.com

 

Eller download:

Guide: Hvornår skal jeg indberette til Atradius:

Skal jeg indberette til Atradius?

 

Guide: Atrium - Indberetning af betalingsforsinkelse:

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til vores aftale hos Atradius?

Kontakt venligst din Kundechef. 

 

Vedkommende vil kunne hjælpe dig med de spørgsmål du måtte have vedr. jeres aftale.

Atradius Insights

Hvad er en underwriter?

Udtrykket stammer fra 1600- tallets England, hvor bankfolk fysisk underskrev med deres navn som garanti for lasten på de store sejlskibe.  

På dansk: En ”Underskriver” 

Underwriting er, når en virksomhed tager en finansiel risiko på sig og betaler erstatning i tilfælde af økonomisk tab (en skade).

Underwriter analyserer en risiko og beslutter, om man vil acceptere den på rimelige vilkår.

Automatiske underwriting-afgørelser kan benyttes for at tilbyde hurtige svar.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg får afslag og har spørgsmål til afgørelsen?

Du er altid velkommen til at kontakte.

Atradius Kundecenter:

+45 3326 5230

Kundecenter.dk@atradius.com

Åbningstider:

Mandag-torsdag fra 08:00-16:00

Fredag fra 08:00-15:30